RO | EN MyAccount
Caută
Persoană de contact Departamentul de Comunicatii si Marketing +40-(269) 21.60.62, int. 207/143 ccom@ulbsibiu.ro
Tipăreşte ştirea Trimite Articolul RSS Feed

Platforma de e-learning a ULBS
   04 Ianuarie 2012

In cadrul Programului Operațional Sectorial ”Creșterea Competitivității Economice”, co-finanțat prin Fondul European de Dezvoltare Regională ”Investiți pentru viitorul dumneavoastră” a fost implementat proiectul ”Dezvoltare Regională prin Educație Flexibilă și Deschisă – Implementarea unei platforme complexe de e-Educație la Universitatea ”Lucian Blaga” din Sibiu”.

Sistemele software si resursele hardware necesare pentru rularea acestora sunt gazduite si administrate de Departamentul de Comunicatii si Marketing. Sistemul software este accesibil sub formă de portal web din orice browser comun la URL-ul http://elearning.ulbsibiu.ro.

Echipamentele utilizate pentru rularea platformei de e-learning cuprind două mașini RISC multicore, una pe care rulează sistemul electronic de instruire și una pe care rulează componenta de arhivare. Mașinile își asigură reciproc redundanța prin mecanisme de clustering și balansarea încărcării. De asemenea, a fost achiziționat un storage de patru Terrabytes unde se vor stoca informațiile arhivate, și scanere pentru transferul informației de pe hârtie în fișier electronic.

Au fost importate din UMS toate conturile cadrelor didactice si ale studentilor, impreuna cu disciplinele aferente fiecarui an universitar. Logarea studentilor se face pe baza CNP-ul, asemeni sistemului UMS. La prima intrare pe cont, parola ce va fi utilizata este tot CNP-ul. Odata accesata platforma, va rugam sa intrati in sectiunea "Profilul meu" pentru a va modifica parola.

Pe pagina de start dupa logare, in partea de jos a ferestrei, veti gasi un link catre manualul destinat cadrelor didactice sau studentilor(http://elearning.ulbsibiu.ro/wps/themes/html/IBM/doc/manual_html/index.htm). Posibilitatile de interactivitate prin intermediul acestui produs software sunt foarte largi si pornesc de la videoconferinte, chat, wiki si se termina cu un depozit de fisiere oferit de produsul QUICKR si un modul de arhivare.

Manualul cadrelor didactice va ofera toate detaliile necesare pentru a crea si incarca un curs in format SCORM. Acesta se poate realiza pornind de la notitele dvs. in format Word sau PowerPoint cu ajutorul utilitarului CourseLab (disponibil la http://www.courselab.com/db/cle/root_id/download/doc.html) sau cu uneltele atasate aplicatilor MS Office (ce pot fi descarcate de la http://www.microsoft.com/learningessentials/download.mspx). De asemenea, pentru a distribui studentilor fisiere sau arhive, aveti la dispozitie modulul Lotus Quickr (http://quickr.ulbsibiu.ro:10038/lotus/quickr), cu manualul de utilizare atasat mai jos.

Dupa logare, cadrele didactice pot accesa pe langa manuale, si un tutorial complet pe link-ul http://elearning.ulbsibiu.ro/wps/themes/html/IBM/doc/manual_html/index.htm . Exista exemple de creare, incarcare si lansare de curs. De asemenea, la tutorialul "Cum sa dezvolt resurse educationale in format SCORM" exista pachetul necesar conversiei documentelor in formatul cerut de platforma.

Documente / Legături:


Webmail | Liste Mail | Grupuri | Webspace | Newsletter | UMS | e-Learning | Reţea Internă
Informaţii de Contact | Hartă Site | Suport Tehnic LinkedIn - Absolventi ULBS Facebook Twitter YouTube Channel     
Copyright © 1998-2016 Direcția Comunicaţii şi Marketing a ULBS | Termeni de Utilizare