RO | EN MyAccount
Caută
Persoană de contact Teodor Boanta teodor.boanta@ulbsibiu.ro
Tipăreşte ştirea Trimite Articolul RSS Feed

CNSC începe numărătoarea inversă până la cea de-a 13-a ediție
   25 Martie 2016

PRIME România dă startul înscrierilor pentru cea de-a 13-a ediţie a Congresului Naţional al Studenţilor la Comunicare (CNSC), cu tema Phygital Marketing, ce va avea loc între 21 şi 22 aprilie 2016, la Universitatea Europei de Sud-Est Lumina (Şoseaua Colentina, 64b). Mai multe informații despre CNSC pot fi găsite pe site-ul cnsc.primeromania.ro.

Evenimentul este alcătuit dintr-o serie de conferințe menite să ofere studenților informații esențiale despre Phygital Marketing. Conferințele vor fi completate de studii de caz relevante, care vor exemplifica strategiile create și implementate de branduri. Pe lângă conferințe și studii de caz, în cadrul CNSC vor avea loc și workshopuri tematice care vor ajuta studenții să facă trecerea de la partea teoretică a Phygital Marketing la cea practică.

Phygital Marketing reprezintă, pe scurt, fuziunea dintre lumea digitală și cea reală. Acesta implică realizarea unui ecosistem între brand şi consumator, dincolo de limitele celor două lumi. Astfel, Phygital Marketing contestă abordarea în cascadă a metodelor de Marketing tradiţional în favoarea construirii campaniilor de Marketing integrate, care există fără efort atât în spaţiul digital, cât şi în cel real.

Prima conferință, Let’s get phygital!, va avea loc pe 21 aprilie, începând cu ora 10:00, și se va axa pe definirea noțiunii de „Phygital Marketing” și pe surprinderea modului în care conceptul influențează domeniile-cheie asupra cărora are impact. Participanții la această conferință vor avea oportunitatea de a afla nu numai contextul apariției Phygital Marketing, ci și informații despre evoluția respectivului concept și despre stadiul său actual în România. Nu în ultimul rând, în cadrul acestei prime conferințe, se va discuta despre legătura existentă între „physical” și „digital”, precum și despre ce implică trecerea de la online la offline în construirea unei campanii.

Prima zi de CNSC va continua, de la ora 13:15, cu cea de-a doua conferință, intitulată Phygital experience. În cadrul acesteia, vor fi punctate principalele tehnici și strategii ce stau la baza conceptului, iar studenții vor avea ocazia să afle ce importanță are Phygital Marketing pentru brand experience și pentru spargerea barierelor Marketingului convențional. Tot în cadrul acestei conferințe, își vor găsi răspunsul întrebări precum „când?”, „cum?” și „de ce?” e bine să apelăm la Phygital Marketing ca strategie de brand, din punctul de vedere al impactului pe care îl are asupra consumatorului.

Începutul celei de a doua zile, 22 aprilie, va fi marcat de conferința U.E. vs. România, care se va desfășura de la ora 10:00. Aceasta va cuprinde o prezentare comparativă atât a modului în care a aparut și s-a dezvoltat conceptul de Phygital Marketing, cât și a atitudinii pe care o au consumatorii din Europa și cei din România în raport cu strategiile abordate. De asemenea, pentru o mai bună înțelegere a modalității în care Phygital Marketing facilitează conexiunea dintre brand și consumator, participanții vor primi exemple de campanii și de branduri ce folosesc această abordare.

Ultima zi de CNSC se va încheia cu cea de-a patra conferință, The phygital effect, care va începe la ora 13:15 și va surprinde importanța existenței unei strânse legături între mediul online și cel offline pentru construirea unei imagini de brand pe termen lung. Tot aici vor fi subliniate efectele pe care abordarea tip Phygital o are asupra consumatorului, asupra brandului, precum și asupra relației dintre aceștia. În încheiere, vor fi prezentate o serie de concluzii şi previziuni viitoare ce vizează domeniul.

În cele două zile de eveniment se vor desfășura workshopuri simultane, susținute de către agenții de publicitate și companii, începând cu ora 16:00. Cei care se vor înscrie vor avea şansa de a pune în aplicare cunoştinţele acumulate în cele două zile de conferinţe şi studii de caz. Workshopurile reprezintă o parte foarte importantă a CNSC-ului, pentru că le permite participanților să lucreze sub îndrumarea profesioniştilor la realizarea unor campanii, utilizând strategii de tip Phygital.

De asemenea, fiecare conferință va fi urmată de o sesiune de întrebări și răspunsuri, în cadrul careia studenții vor avea ocazia să își clarifice eventualele nelămuriri sau curiozități suplimentare.

Înscrierile la eveniment se realizează pe site-ul www.cnsc.primeromania.ro, la secţiunea Înscrieri și la adresa de email cnsc@primeromania.ro. Taxa de participare este de 40 RON pentru conferinţe şi studii de caz, iar pachetul complet, care include şi accesul la workshopuri, este de 50 RON. Indiferent de pachetul ales, taxa include accesul la petrecerea din cea de-a doua zi de eveniment şi gustarea din pauze.

CNSC este susţinut de parteneriiDacia, Philips, Brandbuilders, Bitdefender, Alfers,Fornetti, Uber Romania, Curtea Veche, Editura Universitara,  Dobrogea Grup, Crama Bauer și de partenerii media: IQads, PRwave, BestJobs, Calendar Evenimente, ABC Antreprenori, StartUB, BUZZ!Camp, Gen90, Student din Provincie, Scoala ADC*RO, IntegralEdu, Goingout.ro, Bucharest-Guide, Chelgate Public Affairs & Public Relations, Educativa, gazetadestiri, The Institue, Hipo.ro, Creative Est Festival, Studlife, Pipa Păcii, Oricum.

Despre PRIME

PRIME este singura asociaţie de Relaţii Publice şi Comunicare din ţară. Experienţa PRIME înseamnă comunicare strategică, o echipă unită şi 18 ani de evenimente pentru studenţii pasionaţi de Comunicare.

Asociaţia studenţească PRIME are sediul central în Bucureşti şi două filiale naţionale, în Braşov şi în Iaşi.

Pentru mai multe informații, vă rugăm contactați:

Mihaela Sîrbulescu – Project Manager                 Petronela Murărașu – Project Manager

0728 471 936                                                                             0755 590 095

mihaela.sirbulescu@primeromania.ro                                   petronela.murarasu@primeromania.ro


Webmail | Liste Mail | Grupuri | Webspace | Newsletter | UMS | e-Learning | Reţea Internă
Informaţii de Contact | Hartă Site | Suport Tehnic LinkedIn - Absolventi ULBS Facebook Twitter YouTube Channel     
Copyright © 1998-2016 Direcția Comunicaţii şi Marketing a ULBS | Termeni de Utilizare