Propunere sigla de branding



Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu are nevoie de o identitate vizuală unitară, închegată şi unanim respectată de membrii instituţiei, pentru a creşte vizibilitatea ULBS şi a crea în mentalul colectiv o imagine clară asupra universităţii.

De aceea, din anul 2013, Directia de Comunicatii si Marketing si-a propus refacerea siglei de branding a ULBS. Aceasta a fost initial conceputa de graficianul Tudor POPA, iar ulterior, preluata si modificata de catre actuala graficiana a ULBS, Daniela DARAMUS.

Noua sigla stilizeaza heraldica realizata de artistul Stefan ORTH si o aduce in trend-ul graficii actuale. De asemenea, aceasta elimina redundanta denominarilor universitatii in compunerea grafica, imbunatateste stilul si cel mai important, ofera posibilitatea reproducerii acesteia pe materiale promotionale.

Propunerea noastra, la implinirea a 50 de ani de Invatamant Universitar Sibian, vine sa intregeasca seria de actualizari ale sistemelor informatice si de comunicare, pe care le gestioneaza Directia de Comunicatii si Marketing.

Noua sigla, impreuna cu Manualul de Identitate Vizuala a ULBS, vor fi supuse aprobarii Consiliului de Administratie.


Galerie media

Detalii
Categorii:

Prezentare

Domenii:

Relații publice

Persoană contact:

Support DCM

Email contact:

support@ulbsibiu.ro

Fişier 1:

LOGO-NOU-site.png

Fişier 2:

LOGO-NOU-site2.png

Fişier 3:

PREZENTARE_LOGO_ULBS_small.pdf


Linkuri rapide
Responsabil relații publice
Teodor Boantă teodor.boanta@ulbsibiu.ro Tel. 0269 216669 int. 143